Τρίτη 9 Απριλίου 2013

"Το ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ, με βοήθησε για την επαγγελματική μου αποκατάσταση"

«Ονομάζομαι Παναγιώτης Καρτερούλης, και πριν από 1,5 χρόνο ξεκίνησα να σπουδάζω στα ΙΕΚ ΞΥΝΗ αυτό που πάντα ήθελα: «Ειδικός Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών και Τροφοδοσίας». 

Τελειώνοντας το πρώτο έτος, έχοντας παρακολουθήσει πολλά και ενδιαφέροντα μαθήματα, αλλά και σεμινάρια μέσω του XINIS EDUCATION FESTIVAL για τα οποία πήρα βεβαίωση για ενίσχυση του βιογραφικού μου, απευθύνθηκα στο ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ ( Γραφείο Εργασίας Αποφοίτων και Σπουδαστών του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΞΥΝΗ) για να κάνω την πρακτική μου. Εκεί, γνώρισα την κ. Ιωάννα Σουρίλα, η οποία από την πρώτη στιγμή  με βοήθησε και τελικά έκανα την πρακτική μου σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα στην Καλαμάτα: το COSTA NAVARINO. 

Τέλος, μη έχοντας τελειώσει καλά -καλά το δεύτερο έτος των σπουδών μου, μου ζητήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά να ενταχθώ στο δυναμικό του COSTA NAVARINO. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΞΥΝΗ που, μέσω του ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ, με βοήθησε για την επαγγελματική μου αποκατάσταση»
.