Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Γιώργος Κολπονδίνος (απόφοιτος ειδικότητας «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης-Chef» ΙΕΚ ΞΥΝΗ Θεσσαλονίκης)

«Ξεκίνησα τις σπουδές μου στην ειδικότητα «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης (Chef)» στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ Θεσσαλονίκης.

Στα δύο χρόνια των σπουδών μου, είχα την ευκαιρία να ανακαλύψω το υψηλό επίπεδο κατάρτισης που μου προσέφεραν τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ. Οι επαγγελματίες chef που είχα ως καθηγητές (Αντώνης Μακρίδης και Ζαχαρίας Βασσάρας) με στήριξαν πάρα πολύ στην προσπάθειά μου, και με βοήθησαν να ανταπεξέλθω, όσες φορές αντιμετώπισα δυσκολίες- καθότι είμαι κωφός από τη βρεφική μου ηλικία.

Ήδη, με την ολοκλήρωση του πρώτου έτους των σπουδών μου, το ΓΕΑΣ ΞΥΝΗ με βοήθησε, προτείνοντάς μου να πάω για πρακτική άσκηση στο ξενοδοχείο ROYAL MARE του Ομίλου Αldemar, στη Χερσόνησο Ηρακλείου, στην Κρήτη. Στην αρχή ήταν δύσκολα -ήταν για εμένα η πρώτη φορά που έπρεπε να λειτουργήσω σε επαγγελματικό περιβάλλον- ενώ και ο chef της κουζίνας ήταν επιφυλακτικός μαζί μου…
Ωστόσο, με ανέδειξαν ως έναν από τους καλύτερους μαθητές πρακτικής άσκησης για εκείνη τη σεζόν στο ξενοδοχείο, βραβεύοντάς με, για την ακρίβεια, ως “Μαθητή του Mήνα”! Η υπεύθυνη προσωπικού του ξενοδοχείου μου είπε πως αποτελώ υπόδειγμα όχι μόνο για τους υπόλοιπους εκπαιδευόμενους, αλλά και για το προσωπικό του ξενοδοχείου.

Ως αποτέλεσμα, με κάλεσαν από τον Όμιλο ALDEMAR -και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!- να κάνω την πρακτική μου κατά τη θερινή περίοδο στο ξενοδοχείο CRETAN VILLAGE, στην Κρήτη.
Ευχαριστώ τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ τόσο για την υψηλή ποιότητα γνώσεων που μου παρείχαν, όσο και για την στήριξή τους στην αγορά εργασίας».
.

ιεκ, δημοσια ιεκ, ιεκ δημοσια, iekxini, iek xini, iek-xini, ιεκ θεσσαλονικης, ιδιωτικα ιεκ, δημοσιο ιεκ, iel, iek peiraia, σχολες κομμωτικης, ιεκ αθηνας, ιδιωτικα ιεκ θεσσαλονικης, ιεκ ξυνη, ιεκ θεσσαλονικης, δημοσια ιεκ θεσσαλονικης, ιεκ οαεδ, ιεκ πατρας, ιεκ ειδικοντητες, σπουδες, spoudes, ιεκ κομμωτικης, ιεκ πληροφορικης, ιεκ φυσικοθεραπειας, ιεκ μηχανολογιας, ιεκ λογιστικης, ιεκ μαγειρικης, ιεκ σεφ, iek sef">